2012-12-20
14:52:13

KLÄDER? HM...
Haha ja i rubriken skrev jag om kläder, det handlar inte omm att jag ska vida en massa kläder, det handlar om att jag är ledig idag eftesom vi hade skolavslutning igår, och ja dag har jag baar typ slappat o kollat på tv. och nu kanske jag ska fundera på att ta på mej kläder eftersom jag ska till stan sen och min buss går 16.21 och jag måste fixa mej. Jag går med morgonrock o toffs i håret och har gjort hela morgonen. tänkte också säga att de skulle va sjukt snäkllt om ni följde mej på twitter! Jag skaffade det i förrgår så har inte alls så många följare. Jag heter Alicia norberg på twitter så sök o följ, så är du bäst! :)
 
 
 
MEN BYE! Se you later, kanske när jag sitter på the bus om jag inte har någe bättre för mej.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: