2012-12-25
01:11:39

Kort inlägg

Hej,börjar med att säga GRATTIS till Louis i one Direction som fyller idag!<3 o, kan inte säga god jul längre för klockan är över 00.00. 00.20 kom vi hem ifrån mormor o när ja kom hem packade jag upp mina presenter:) jag fick sjukt bra presenter! Ja o ja kanske lägger upp bilder eller KANSKE en video på mina presenter imorrn;) o juste på vägen hem höll ja på o somna i bilen när mamma plötsligt bromsa in för att de va något på vägen, de va en super söt älg! HEN lixom låg ner o åt saltet på vägen o den bara reste sig när de kom en massa bilar o stirra mitt på vägen, men till slut sprang den av vägen där en annan älg stod:) men hoppas ni har haft en god jul! Kommentera gärna o skriv vad just DU fick i present om du fick någon eller vad du gjort idag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: