2012-11-21
16:57:38

Presentation
Jag är en tjej som heter Alicia på 12år som gillar att vara med kompisar & dansa och jag ÄLSKAR ONE DIRECTION!
haha lyssnar på dom hela tiden och jag brukar säga att jag är gift med Zayn Malik i bandet för jag tycker han är bäst och snyggast.. haha! men jag gillar dom alla!<3 Jag dansar street på måndagar med min bästakompis Felicia. jag kommer i bloggen skriva om mitt liv först så ni lär känna mej sen foto och dans osv... jag ska försöka lägga upp vidios också! är det något ni vill att jag ska göra? tipsa om vad men kan blogga om, eller om jag ska göra länkbyte med någon eller göra en vidio på sminkborstar eller smink osv så kommentera i kommentarsfältet eller skrivg till mej på min mail som är   [email protected]  
 
 
 
 
 
De var de jag ville säga om mej, kram!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: