2012-11-26
15:22:58

YESSSSSSSS!
Hej nu är jag glad igen för att pappa har fixat min dator han tömde hela datorn och nu är den inte cp längre ;)
jätteglad! Idag i skolan tor vi spruta!:( shiiiiit va ont de gjorde asso! vi ska ta 3stucket ovh det här va andra tredje ska vi ta i april eller någe tror jag. Så har vi börjat att träna inför skolavslutningen som vi 6:or ska hålla i :)
YHEY! Den kommmer bli superbra! kan dock inte säga vad jag ska vara för att det är bara 6:orna och lärarna som vet vad alla ska vara, och det är en hemlighet. jag vet ju inte om någon ifrån min skola som inte går i min klass läser min blogg, så det är anledningen. Det var de jag ville säga nu, så HejDå!
 
 
MIN FINA DÖRR! LOVE 1D!:*

Kommentar:
#1: Weloveswag

Roligt att du är med! Super fin blogg btw!

2012-11-26 @ 20:30:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: